Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja menedżerska
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej